Destiny 2 – oznámené herní módy

IGN zveřejnili rozhovor s jedním z vývojářů Destiny 2, kde mluví o Nessus lokacích a herních událostech:

Ti, kdo hráli Destiny na konzolích, si mohou pamatovat, že herní svět byl plný různých událostí („Public Events“), které se objevovali v různých lokacích a v různý čas. Vesměs ale platilo, že každá lokace má své jedinečné události, které nebyly dostupné v jiné části herního světa. Destiny 2 v tomto ohledu zpřístupní řadu událostí, které se mohou objevovat kdekoliv a naprosto náhodně.

Další herní mód je „Adventures“, což jsou vlastně vedlejší mise, které doplňují příběh hry a herních postav. Poskytují náhled na pozadí různých ras ve hře a osvětlují, proč a za co bojují. Jejich délka by měla být „rozumně“ dlouhá a podle všeho se do nich můžete dostat bez zdlouhavého nahrávání, takže po dokončení jedné, můžete ihned skočit do další.

Pak nás čekají „Lost Sector“ místa, která jsou skryta zraku běžného hráče. Nicméně hráči prvního dílu a hráči, jenž rádi prohledávají herní svět, si přijdou na své, protože se má jednat o schované vchody, které budou občas lehce viditelné a dosažitelné a občas naopak. Po vstupu do takové lokace pak čeká hráče různě velký herní komplex, kde na konci každého, se nachází boj s bossem a samozřejmě truhlice jako odměna za jeho poražení.

Můžeme se taky těšit na týdenní event s názvem „Flashpoint“. Účelem Flashpointu bude motivovat hráče ke hraní a plnění Public Eventů v určité lokaci. Po jejich splnění dostane hráč odměnu, která se bude odvíjet i například o doby trvání plnění úkolu. Mimo to budou v lokacích běhat speciální nepřátelské postavy, ze kterých by měl padat lepší loot.

Jako bývalý hráč konzolové Destiny se opravdu těším na Destiny 2, které je ohlášeno i pro PC. Co Vy?

Podobné příspěvky