Novým marketingovým tahem vývojářů PUBG se zaměřením na současné i příležitostně nové hráče vychází tento pátek nová, ale poněkud menší mapa Sanhok, která nás zavede na tropický ostrov. Spolu s ní vydají vývojáři tzv. „Event Pass“, který bude stát necelých 10 dolarů a bude se jednat o add-on s dobou trvání od 22. června do 21. července. Tento add-on si budou hráči moci zakoupit v herním lobby. Lákadlem na hráče budou nové zbraně a vozidla, díky menšímu hernímu prostoru budou bitvy dynamičtější a přibudou předměty, které hráči budou moci v boji o přežití využít.

Mise

Nově přidanou herní mechanikou budou mise. Z těchto misí získá hráčova postava nejen zkušenosti, které slouží ke zvyšování úrovně hráčovi postavy, ale také k získávání dočasných předmětů, které budou využitelné pouze v období fungování add-onu. Základní mise budou zdarma, nicméně pokud budete chtít svou postavu vylevelovat na vyšší úrovně, budete si muset koupit onen zmíněný Event Pass. Po zakoupení získáte „poukázku“, díky které si budete moci změnit jméno postavy a zpřístupní se vám padák s názvem Snowflower.

Event Pass

Event Pass rozhodně nebude za hubičku. Vyjde na 9, 99 USD, ale zpřístupní vám další mise, budete si moci zvýšit úroveň vaší postavy o několik dalších levelů, získáte přístup k odměnám, které vám zůstanou na trvalo, odemknou se vám nové skiny, tématické oblečení, doplňky atd. Jedinci s obchodním duchem však mají smůlu – pomocí těchto odměn si nevyděláte ani vindru. Nebudete je moci směnit ani s hráči ani v obchodě. Co se levelování týče, Event Pass vám umožní levelovat dvakrát rychleji.

Event Pass je vývojáři označován za jakýsi druh „oslavy a poděkování“ za 400 miliónů hráčů. To nezní tak úplně špatně, nicméně od doby svého ohlášení je konkurencí kritizován za jeho v některých bodech až zarážející podobnost s Battle Passem z dílny Epic Games – autorů Fortnite, momentálně největší konkurence PUBG, a někteří jej považují dokonce za kopii.