Také vás velmi bavila série SWAT, kde jsme se mohli setkat s taktickým realismem jak nejblíže to jen v té době šlo? Tak je zde konečně nástupce jménem Ready Or Not.

Unreal Engine 4

Ready Or Not je připravován na tomto skvělém Enginu, takže se můžeme těšit na nejen skvělou hratelnost, ale i na parádní grafiku!

Jistě přibudou body za skvělou grafiku.

Možnosti:

Hra nám nabízí spoustu možností, které jistě povedou k nelineární hře.

Strategické plánování

Ve hře bude jakási „plánovací fáze“, která přináší hráčům možnost naplánovat vstup, výbavu a vlastně celou akci. Takže nasadit sluchátka s mikrofonem, sehnat partu kamarádů a dohodnout se jak beze ztrát vyčistit budovu.

vypadá to, že plánovací fáze bude narozdíl od Rainbow Six: Siege interaktivní.

Multiplayer

Budeme moci hrát až v osmi lidech při kooperativním režimu hry, nebo porovnávat síly s jinými jednotkami v kompetitivním prostředí dvou hráčských týmů. Jste s přáteli nejlepší tým v taktice a plánovaní? Dokažte to!

Dynamika hráčského charakteru

Na oficiálních stránkách máme potvrzeno něco, co nám, milovníkům realismu, velmi chybí ve spoustě herních titulů. Tušíte co to je? Pokud máte na mysli ovládání rychlosti charakteru kolečkem na myši, tak přesně o tom mluvím! Dále budete moci vykouknout zpoza rohu v jakémkoli směru a to s větší škálou možností, než nám nabízí třeba ArmA 3.

Úprava charakteru

Ano, je to tak! Před akcí si budeme moci vybrat celý vzhled naší postavy. Tím mám na mysli helmu, vestu a samozřejmě výbavu do akce. To ale není všechno. Dále jsem i já sám byl mile překvapen tím, že zde bude možnost importovat svou vlastní záplatu pro tým. A přesně kvůli takovým drobným detailům, milujeme hry.

 

Doufám, že se těšíte jako já, až zase novými a lepšími způsoby osvobodíte rukojmí a k tomu všemu s dobrým časem. Podrobnější informace můžete najít ještě na oficiálních stránkách zde a uvidíme, jak to vše dopadne.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here