Krome Studios tuto hru vytvořilo na základě stejnojmenného komiksu a vydalo již v roce 2010. Epizody 2, která je dostupná jako DLC, se však hráči dočkali až o 5 let později.

Příběh začíná na planetce Hollow Wish. Hlavní hrdinkou hry je Kit Ballard – napůl žena, napůl kočka. Na své živobytí si vydělává jako lovkyně odměn. Na Hollow Wish přiletěla pro Terra-Li, na jejíž hlavu je vypsána odměna milion hexů (herní měna – pozn. red.) Veškeré informace pro stopování a odchyt zločinců má Kit uloženy v jakémsi klíči, který jí hned v úvodu ukradne její blonďatá rivalka Justice Kreel. V roli Kit se tedy nejdřív musíte vydat získat zpět klíč.

Po svém boku máte levitující meč, se kterým můžete provádět dva druhy útoků. Jeden pro boj zblízka a druhý pro boj z dálky. Později můžete ještě vytrhávat nepříteli z rukou štít, ale tento pohyb je využitelný jen na konkrétní druh protivníka. Až na vzácné pasáže, kdy se kolem vás a nepřátel objeví nějaká bariéra, kvůli které nebudete mít moc prostoru na úskoky, tedy nebývá moc důvod používat útok zblízka a riskovat zranění. Boje se tak bohužel velice rychle stanou monotónní.

Samotné souboje také nejsou nijak zvlášť obtížné. Obzvlášť poté, co pomůžete jednomu obchodníkovi získat zpět jeho buřty k obědu. Následně máte kdykoliv přístup do jeho obchodu, ve kterém můžete nakupovat jídlo a nápoje pro trvalé zvýšení zdraví a výdrže. Dalším dostupným zbožím jsou silnější meče a také kostýmy. Kit je sice jediná hratelná postava, ale pomocí kostýmu ji můžete přeměnit třeba i na její rivalku Justice. Nebo ji prostě jen můžete poslat do boje v pantoflích a pyžamu, protože kostýmy zde stejně nemají žádný vliv na schopnosti či odolnost postavy.

Jak již bylo zmíněno, měnou ve hře je takzvaný hex. Ty nacházíte v různých hodnotách rozmístěné všude po úrovních. V každé úrovni je také schovaných několik truhliček, kde se skrývá pár tisíc hexů. Výjimečně je možné najít také pytlík s rybičkou (jak jinak, když hrajete za poloviční kočku), který má hodnotu deset tisíc. Dále je možné sbírat ukryté datapacky a skiffy, ale obojí je spíše jen pro uspokojení hráčů, kteří mají potřebu plnit hry na 100 %. Žádný významný bonus vám poctivé sbírání neposkytne.

Jeden ze skiffů vás však provází většinou příběhu i jako váš pomocník. Je to malé létající zvířátko, bez něhož byste nemohli pokračovat v příběhu a uniklo by vám poměrně velké množství hexů. Je tedy docela užitečný. Není to však jediné prospěšné zvíře ve hře. V některých úrovních máte také možnost si osedlat Noota. Ten velice připomíná Chocoba z Final Fantasy nebo Tauntauna ze Star Wars. Je rychlý, můžete díky němu provést vysoké výskoky, a také vám rád hlavou prorazí zeď.

Graficky je hra poměrně pěkná. Osobně mám velice ráda cel-shadingové zpracování postav a tak bych grafiku označila za jednu z významných předností celé hry. Moc jiných výrazných kladů totiž ve hře nenajdete. Občas se s Kit zaseknete ve zdi nebo mimo cestu a pro nápravu nezbude nic jiného, než načíst poslední uloženou pozici. Příběh je také spíše průměrný, ovládání není bůhvíjak příjemné, a jak už jsem zmínila, boj a vlastně vše, co ve hře děláte, začne být velice brzy monotónní. Epizoda 2 to také nenapraví, je to především příběhové rozšíření. Obsahuje několik dalších úrovní, zbraní a kostýmů, ale gameplay i charaktery zůstávají stejné a pokračuje se v zápletce, která je nastíněna na konci první epizody.

Herní možnosti