RECENZE: Zeminátor

Máte rádi svého prezidenta a politické dění okolo něj? Na to by se měl každý sám sebe zeptat, než zapne hru Zeminátor. Už jen spojení jeho jména se známou filmovou postavou dává hře nádech nelibosti vůči prezidentské osobě. Pokud ale dokážete brát věci s nadhledem a rádi se pobavíte, je pro vás Zeminátor jako dělaný.

Za úchvatným pixelovým dílem stojí youtuber Purn, který je známý pro svá politická videa. Nutno podotknout, že toto je jeho majstrštyk.

Představení hry

Zeminátor není nijak složitý. Jedná se o dvě arkádové hry, ve kterých je úkol jasný, ochránit Zeminátora. V prvním módu utíkáte před bandou novinářů a po cestě se jich snažíte zbavit. Jak už to v těchto hrách bývá, čím déle vydržíte, tím získáte více peněz a dosáhnete samozřejmě i vyššího skóre. Za obdržené peníze můžete nakupovat nové zbraně a vylepšovat Zemanovy kity. Druhý herní mód nabízí pravý opak. Stojíte v nemocnici a odrážíte vlny novinářů pomocí zbraní. Tato část se dá přirovnat k zombie módům, které se často objevovaly ve střílečkách jako je například Call of Duty.

Vlastnosti Zeminátora

2D pixelovaná grafika dodává hře zajímavý nádech a i přes občasné bugy a dlouhá načítání v menu Zeminátora určitě na odlehčení doporučuji. Do boje s novináři se zakousnete a nebudete chtít přestat. Dále je na místě zmínit skvělý soundtrack, jenž je velmi klidný a přidává hře na pohodě. Vtipné hlášky pana prezidenta a odkazy na další osobnosti politického dění jsou samozřejmostí.

Ukázka gameplaye

Hra je k dostání na platformě Steam za 3,99 €. Pokud jste se pro tuto geniální satiru rozhodli, přeji hodně štěstí v boji s novináři!

Do 9. září probíhá na naší FB stránce soutěž o 5 kopií Zeminatora! Neváhejte se připojit!